sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

Dags för nya bloggutmaningar

De senaste månaderna har jag mer och mer känt att jag behöver en nystart med mitt bloggande. Att börja om från början och förenhetliga innehållet. Jag har tänkt och funderat mycket på detta samtidigt som jag låtit beslutet växa fram självmant. Slutligen har jag kommit fram till att börja blogga på en ny blogg, vilket innebär att detta inlägg blir det sista här på Hilda T Creativity.

Nya bloggen hittar ni på mbystrom.wordpress.com

Det känns både vemodigt och skönt att lägga perioden med Hilda T Creativity bakom mig. Sedan starten 2014 har nämligen mycket hänt och det kan jag även läsa mellan raderna på bloggen så här i efterhand när jag bläddrar i arkivet. Jag som människa har utvecklats enormt under dessa år, men även bloggen har utvecklats i positiv riktning trots dess fortsatta spretighet. Nu är det i alla fall dags för nya bloggutmaningar i och med den nya bloggen, som jag hoppas blir mera enhetlig än vad denna någonsin varit. Tack alla ni som följt mig här och hoppas ni även vill följa mig på nya bloggen!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti