tiistai 11. huhtikuuta 2017

Since last

Jag har lagt märke till att det är flera styckna som kikat in på bloggen den senaste veckan i hopp om att hitta ett nytt blogginlägg. Inläggen har dock lyst med sin frånvaro och jag kan berätta att den veckolånga bloggpausen gjorde gott för min slitna själ. Senaste tiden har jag nämligen känt mig rätt omotiverad och borttappad i livet samtidigt som min att göra-lista varit rätt lång. Jag börjar snart känna mig hel igen och redo att ta tag i det sista för denna vår innan jag med gott samvete kan ta sommarlov.

I helgen färdigställde och tidsinställde jag iaf ett antal inlägg. Detta innebär att det ett par veckor framöver kommer att dyka upp ett inlägg på tisdag och ett inlägg på fredag klockan tolv. Inget inlägg om tubhalsduken kommer dock än, vilket jag utlovade tidigare. Orsaken är att jag inte blev riktigt nöjd med den och rev därför upp halsduken tidigare idag för att kunna sticka om den. Under den tid ni får ta del av de tidsinställda inläggen fortsätter jag med min lilla bloggpaus. En del av det jag kommer att syssla med under denna paus kommer ni att få ta del av i ett senare skede. Mera än så avslöjar jag inte just nu.

Glad påsk önskar jag alla påskfirare och en trevlig vecka till er som inte firar påsk!

- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti